پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272262
اعلام آمادگي استاديوم امام رضا (ع) براي ميزباني از بازي‌هاي ملي و باشگاهي
تاریخ انتشار : 1403/06/27 11:54:46
نمایش : 25
آستان قدس رضوي براي ميزباني از بازي‌هاي ملي و باشگاهي در استاديوم امام رضا (ع) مشهد، آمادگي کامل خواهد داشت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني دانا؛ وضعيت اسف‌بار چمن و امکانات بسياري از استاديوم‌هاي فوتبال در ايران و الزامات دقيق و سخت‌گيرانه AFC براي برگزاري منطبق بر پروتکل بازي‌ها، باعث آن شده تا فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ براي برگزاري بازي‌هاي ملي، باشگاهي و بين‌المللي با مشکلات عديده‌اي مواجه شده و در معرض بسياري از ريسک‌ها قرار بگيرند.

نابه‌ساماني مديريتي از يک سو و حجم خرابي چمن‌ها و فقدان امکانات، تعداد ورزشگاه‌هاي واجد شرايط ميزباني را به حداقل رسانده. استاديوم فوتبال ورزشگاه آزادي حداقل تا چند ماه ديگر در دسترس نيست، استاديوم نقش‌جهان اصفهان چمن ندارد، ورزشگاه سردار آزادگان قزوين داراي هتل و فرودگاه نيست و بقيه استاديوم‌ها هم خالي از مشکل و ايراد نيستند.

برگزاري بازي تيم ملي فوتبال ايران با قرقيزستان در چمن افتضاح ورزشگاه فولادشهر اصفهان و ميزباني استقلال از الغرافه قطر در استاديوم محقر شهداي شهرقدس، همه توجهات را به سمت شمال‌شرق ايران و خراسان رضوي روانه ساخته؛ جايي که يکي از بهترين و مدرن‌ترين استاديوم‌هاي ايران را دارد اما بنا به دلايلي واهي و نامشخص، خبري از برگزاري بازي در آن نيست.

شب گذشته مسئول تربيت‌بدني آستان قدس رضوي از آمادگي استاديوم امام رضا (ع) شهر مشهد براي ميزباني از بازي‌هاي ملي و باشگاهي خبر داد. به‌طور قطع اين امر مستلزم درخواست رسمي فدراسيون فوتبال يا باشگاه‌هاي ليگ برتري از آستان براي برگزاري بازي در چمن استاديوم مشهد خواهد بود و البته بررسي ناظرين AFC از شرايط چمن، دوربين‌ها، امکانات و تمامي ملزومات.

اعلام آمادگي آستان به طور قطع براي فوتبال بي‌امکانات و فقير ايران خبري خوبي است؛ به شرط آن که خبري از دخالت‌هاي دقيقه نودي در فرآيند ميزباني تيم‌هاي ملي و باشگاهي نباشد و از فجايايي مانند بازي ايران و لبنان جلوگيري شود. قطعاً استاديوم امام رضا (ع) از بهترين استاديوم‌هاي ايران بوده و شهر امام هشتم نيز بهترين مکان براي ميزباني از تيم ملي همه ايران است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html